Vassunda Idrottsförening
Handboll
P2014

Välkomna till P2014!

Säsongen är över för denna gång och nu ser vi fram emot lite sommaruppehåll.

Säsongen 24/25 kommer dra igång i augusti/september och starta med årets upplaga av MixRace. Hoppas vi ses där!

Har du några frågor eller funderingar så hittar du kontaktuppgifter till ledarna under fliken Truppen. Du kan också skicka mail till p2014.handboll@vassundaif.se.

Har du testat några gånger och vill fortsätta, så anmäler du dig som medlem på sektionens sida  VIF Handboll > Medlem > Medlemskap

Om man är intresserad av att köpa Vassundas träningskläder så kan man göra det via vår portal hos Intersport. Mer information om kollektion och beställning finns här.
Spelade matcher
Inga aktiviteter inbokade